خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

سر و کله صنعت تولید محتوا از کجا پیدا شد؟

بعداز پیشگفتار‌ای که بر مضمون‌ محتواسازی داشتیم، میخواهیم بدانیم ساخت‌و‌ساز و سئو در مشهد فروش محتوا

از کجا بوجود آمد؟ همان دیگر صنعت ساخت محتوا از کجا دقیقا صورت گرفت؟ در واقع در صورتی‌که بدانیم او‌لین باری که یک محتوا ایجاد شد کی بود؟ مارا قادر است به یک سرنخ خوب درباره با این مسئله برساند. برای اینکه بدانیم او‌لین توشه ایجاد محتوا کی شکل گرفت می بایست به مجال بشر‌های اول و سرخ پوست‌ها برویم. آری، صحیح شنیدید! این اشخاص جزء اولی افرادی بودند که به مدل خویش ایجاد محتوا کردند! آدم‌های اولیه برای اینکه بتوانند با همدیگر رابطه برقرار نمایند بر روی دیوار غارها، نگارگری می‌کشیدند و از این روش پیام متبوع را به یکدیگر می‌رساندند. بسته به اینکه چه پیامی را می‌خواستند به همدیگر برسانند، مدل نگارگری‌شان نیز گوناگون بود. این او‌لین توشه بود که محتواسازی به طور تصویری رخداد می‌زمین‌خورد. ایجاد محتوا در یک سری سبک قابل اجراست که عبارت میباشد:
متنی
صوتی
تصویری

 

 

به همین استدلال ساخت و ساز محتوایی که سرخ پوست‌ها و بشر‌های اولیه از روش پر‌نور کردن حریق و ارسال کردن دود و یا این که رنگ کردن در غار جاری ساختن می‌دادند به ساخت و ساز محتوای تصویری پر اسم و رسم بود. البته آیا طبق تعریفی که ما کردیم این نمونه‌ها، تحت عنوان اولی مورد محتواسازی به شمار میاید یا این که نه؟ در‌حالتی که نوشته‌ی‌علمی را با تمرکز خوانده باشید، بایستی متوجه گردیده باشید علاوه بر مطلبی که بایستی قابل ادراک و نشر باشد که به آن بتوان تیتر ساخت و ساز محتوا را بخشید، می بایست مقصود از نوشتن این محتوا نیز در یکی سه گروهی که گفتیم مکان بگیرد، تنها در‌این‌صورت‌ میباشد که می‌اقتدار خاطرنشان کرد ساخت‌و‌ساز محتوا انجام شده میباشد.

به این ترتیب در شرایطی‌که بخواهیم به محتوایی اشاره کنیم که هر دو مشخصه را داشته باشد تا به آن تیتر او‌لین ساخت‌و‌ساز محتوا یا این که اولی محتواسازی را بدهیم، بایستی به روزنامه فارو که یک خبرنامه راجع‌به خطاها و گرفتاری‌های کشاورزان بود، برگردیم. مدیریت کمپانی فارو که به ساخت‌و‌ساز ادوات و ماشین آلات کشاورزی سرگرم بود و اکنون هم تحت عنوان اصلی ترین سازنده ادوات و ماشین آلات کشاورزی عالم محسوب میشود، تصمیم گرفت برای فروش بیشتر محصول ها خویش راهی برای مجاورت شدن به کشاورزان و داشتن رابطه دو طرفه و زمانبر بازه با کشاورزان پیدا نماید.

به همین برهان به تفکر فعال سازی خبرنامه‌ای زمین‌خورد که در آن به ذکر خطاها و گرفتاری‌های کشاورزان بپردازد و از گونه های ادوات و ماشین آلاتی که ایجاد می کرد تحت عنوان روش حلی برای ایرادات کشاورزان استعمال میکرد. در واقع برای حل اشتباهات کشاورزان از ادوات تولیدی خویش تحت عنوان چاره خبر می‌اعطا کرد. حتی درین خبرنامه به ارائه راهکارهای مختلفی جهت ارتقا واحد سنجش برداشت کشاورزان نیز اشاره میشد. بدین ترتیب، این اولی محتوایی بود که شکل به عهده گرفت و بدین ترتیب پروسه ساخت محتوا شروع شد و این نقطه در واقع تحت عنوان نقطه استارت صنعت ایجاد محتوا بود.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۱:۴۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)