خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

معرفی بهترین ابزارهای رایگان سئو و بهینه سازی سایت

فرقی ندارد! چه وبسایت شما در کاغذ شش گوگل باشد که مثل کانال چهار کسی نگاهش نمی‌نماید و چه سکو یک باشید و آن بالا بالاها برای خویش پادشاهی نمائید. فرقی نمی‌نماید. فردا ممکن میباشد درجه شما سئو در مشهد زمین تا عرش با امروز فرق نماید.

هیچ کس آینده seo را نمی‌داند ولی تماماٌ مشخص و معلوم میباشد که گوگل هر روز در درجه‌بندی سختگیرتر و نکته سنجی‌خیس میشود؛ به این ترتیب نیاز داریم که پیش از اینکه گوگل به حسابمان رسد، خودمان خودمان را تحت ذره‌میان در اختیار بگذاریم و سئوی خویش را ذیل حیث داشته باشیم تا عذر‌ دست گوگل عزیز نداده باشیم.

پس درحال حاضر که سئوی وبسایت را خوب بلدید، بهتر میباشد ابزارهای seo برای در اختیار گرفتن و رئیس آن را هم بشناسید تا همگی چیز مثل موم در مشت شما باشد.

درین نوشته ی علمی 17 ابزار مجانی seo و باصرفه‌سازی وب سایت که مجانی و پر کاربرد میباشد را به شما معرفی می کنیم؛ کارایی ما بر این بوده ابزارها همه نصیب‌های seo را پوشش داده باشد.

شکیبایی نمایید! در شرایطی که عشق‌مند به seo و صد ولی گوگل می باشید، کتابی که گوگل نوشته و ما ترجمه کردیم را به شما سفارش میدهیم؛ کتاب راهنمای ارزیاب‌های گوگل!

حال نوبت ابزارهای بهینه سازی و روش به کارگیری از آن‌هاست.

1. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
چرا بایستی از این ابزار seo استعمال فرمائید؟

پاسخ این پرسش بسیار معمولی میباشد: چون شما بایستی از هر چیزی که راجع‌به بازدیدکنندگان سایتتان میباشد به خیر و خوبی آگاه باشید. با نصب گوگل محاسبه شما میتوانید داده‌های مو جود را در چندین طبقه متعدد گزینه نظارت قرار دهید و آنها‌را پیگیری نمایید:

o Real-Time (ارزیابی لحظه به لحظه): این نصیب به شما داده ها لحظه‌ای را اکران می‌هد؛ اطلاعاتی مثل نحوۀ ورود یوزرها، تعداد صفحه ها چشم گردیده به وسیله آن ها، صفحه ها فعال، جای ‌ فعلی آن ها و ... درین قسمت قابل دسترسی میباشد. به عنوان مثالٌ می توانید مشاهده کنید که در همین لحظه یکسری نفر در تارنما شما می‌باشند و چه کاری می‌نمایند؟

o Audience (مخاطبان): درین نصیب شما میتوانید در باب بازدیدکنندگان و خصوصیت‌های آنها داده ها کسب فرمائید. اطلاعاتی مانند تعداد یوزرها آنلاین، جنسیت آنها، عشق و علاقه‌مندی‌هایشانمدت مجال ماندن در وب سایت، بانس ریت و ...).

o Acquisition (روش جذب): این قسمت به شما میگوید که بازدیدکنندگان تان از چه طریقی جذب وب سایت شما گردیده‌اند و ترافیک ورودی شما از چه منش‌هایی میباشد.

o Behavior (خوی): این قسمت به شما علامت میدهد که بازدیدکنندگانتان در حین ورود به وب سایت شما، دقیقاً چه صفحاتی را مشاهده می‌نمایند و چه کاری اجرا میدهند).

o Conversions (نرخ تبدیل): در‌این قسمت می توانید نرخ تبدیل شما چقدر بوده میباشد یا این که همان چه تعداد از یوزرها شما به مشتری تبدیل گردیده‌اند.

این‌ها صرفا کلیاتی از ابزار گوگل آنالیتیکس گوگل میباشد که هرمورد زیرمجموعه‌های جامعی از داده‌ها را در مشت شما می گذارند. در نوشته‌علمی «راهنمای بدون نقص گوگل آنالیتیکس» فراگیری بدون نقص این ابزار را بخوانید و ریز به ریز با هر قسمت آشنا گردید


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۷:۴۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)