خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

مقایسه سئو و بازاریابی محتوا – بخش۲

در پی ی نوشته ی علمی مقاله ی مقایسه بهینه سازی و بازاریابی محتوا – بخش۱ سئو در مشهد با مخلوط بهینه سازی و بازاریابی محتوا، بازاریابان می‌توانند بر مصرف کننده چه در مرحله کشف و نظارت و چه در مرحله خرید تاثیر بگذارند.

طبق پژوهش ها نو BrightEdge بیش تر از ۹۷% بازاریابان دیجیتالی امروزه بر این باورند که سئو و بازاریابی محتوا یک کدام از و واحد گردیده اند.

بهینه سازی برای کشف محتوا ضروری میباشد. مرحله کشف و ارزیابی معمولاً از شبکه های جستجوی سازمانی استارت میشوند. آیا می دانستید که جستجوی سازمانی:

۵۱% از مجموع بازدید ها را به تارنما های B2B و B2C ارجاع میدهد،
هیچ سیرتکامل هزینه رسانه ای بدون واسطه و درآمد بسیار بالایی ندارد،
بر آحاد شبکه های بازرگانی دیجیتال و فروش آفلاین تاثیر میگذارد،
موجب ساخت‌و‌ساز دور اندیشی در باب مارک می گردد و
به ارتقاء بهره یاری می نماید؟
به این ترتیب شناسایی کلیدواژه هایی که نشانگر محتوای تجاری باشند، اهمیت بسیار متعددی دارااست. با این اطلاعات، بازاریابان میتوانند ادراک و آشنایی بهتری از نیت مشتریان داشته و محتوای هوشمند را seo نمایند.

مخلوط بهینه سازی و محتوا فقطً در تئوری خوب وجود ندارد. بازاریابی میان کانالیبه بازاریابان امداد می نماید تا به ROI بالاتری دست یابند. یک پارچه سازی سبب ساز به ارتقاء تعداد تعاملات، مراقبت مشتری و طرفداری از مارک می‌شود.

 

اصلی میباشد که بدانیم مشتری دنبال چه می‌باشد تا بتوانیم هنگام تصمیم گیری به وی امداد کنیم. ولی بازاریابان برای ساخت محتوای هوشمند موءثر، مستلزم داده های هوشمند می باشند. بایستی بدانید استفاده کننده مقصود شما چه اشخاصی میباشند: می بایست محدوده سنی، داده ها دموگرافی، حالت مکانی، علایق، عادات و ترجیحات آنان را بشناسید.

چه گونه می‌توانید از روش ادغام سئو و بازاریابی محتوا به بازاریابی با محتوا بپردازید؟

تولید یک اپ توانا سئو محتوا نیازمند صرف مجال و طرح ریزی ظریف میباشد؛ البته بازاریابان برای ساخت و ساز یک مبنای مستحکم میتوانند پنج عمل تحت را ایفا دهند:

۱- کاربر خویش را بشناسید

هر چیزی که مرتبط با یک مارک میباشد، می بایست حول محور مشتری باشد: تولیدها، تجربیات و استراتژی های بازاریابی. تمجید ظریف مشتری این قابلیت را برای بازاریابان آماده میاورد تا محتوایی در باب موضوعات جذاب و دارای ارتباط تولید نمایند که‌این فرمان خویش موجب ارتقا وفاداری مشتری و دستیابی به هدف ها تجاری می‌گردد.

با اینحال، تعداد قابل توجهی از برندها، ۸۰%، اظهار می نمایند که مشتریان خویش را نمی شناسند.

برندهایی که آشنایی جامعی از علت ها، خطاها و فرآیندهای گزینه به کار گیری مشتریان خویش دارا هستند، می‌توانند محتوای موثرتری در راستای ارتقاء بهره، پرورش و ثبات وقتگیر بازه زمانی ارائه دهند.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۰:۵۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)