خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

چند نکته ی کلیدی در زمینه نوشتن چک لیست با راهنمایی فعالان سئو

ست روچ
درصورتی که فوق العاده سیستماتیک و متدیک میباشید، ممکن میباشد سئو در مشهد بررسی لیست ها را با کتابچه راهنما خطا بگیرید! ولی ست روچ نیز اینگونه فکر می‌کند و قرار میباشد شیوه های تهیه و پروسه تایپ کردن تحلیل لیست هایش را در اختیارمان قرار دهد:

" اینجانب شخصاً ترجیح می دهم که فهرست در اختیار گرفتن را تحت عنوان کتابچه راهنما در حیث بگیرم. چون مقصود از تنظیم نظارت لیست تولید سیستمی منظم میباشد که در آن سیستم بایستی هر کسی بتواند به وظایف خویش رسیدگی نماید.

همینطور فهرست در دست گرفتن تحت عنوان یک محرک کار می نماید. فهرست در دست گرفتن و یا این که کتابچه راهنما یاری می نماید تا توفیق های به دست آمده و پیشرفت ها برای افراد قابل لمس خیس باشد. فرد فاعل همچنان که لحظات آخری یک پروژه و یا این که عمل را لمس می نماید، انرژی بیشتری می‌گیرد و تقویت میشود.

کارها و امور را به قسمت های بی آلایش خیس تقسیم نمایید. شیوه نامه IKEA برای فعال سازی آنچه خریداری نموده اید را تحت عنوان فهرست کنترلی در حیث بگیرید که فردی می بایست بر پایه ی آن در صدد جاری ساختن و یا این که کامل شدن یک پروسه باشد.

وظیفه نمونه: نان آزمایش

- نان را پیدا کرده و روی پیشخوان قرار دهید.

- توستر را پیدا کرده و کنار نان روی پیشخوان قرار دهید.

- پریز و دوشاخه توستر را پیدا نمایید و آن را به پریز بزنید. ( یک عکس قرار دهید و یا این که توضیحات بیشتری درخصوص پریز و دوشاخه نگارش فرمائید.)

- زمانی که توستر به صدق به پریز وصل شد، یک تکه نان خارج بیاورید. ( در شرایطی که نان قطعه قطعه نشده باشد، شیوه نامه های بیشتری را اضافه نمائید.)

- یک تکه نان را در ترک منحصربه‌فرد توستر قرار دهید.( یک عکس تهیه و تنظیم فرمایید و یا این که جزئیات بیشتری در زمینه‌ی قرار دادن نان مانند قرار دادن یک تکه نان در یک رخنه‌، خم نشدن نان، صاف نگه داشتن آن و یا این که ... ارائه دهید.)

- زمانی که نان باطن توستر قرار گرفت، به یاری دکمه ی توستر آن را روی سطح 4 تهیه نمایید.( یا این که نادر / میانگین / زیاد و غیره )

- اهرم توستر را فشار دهید تاهنگامیکه صدای کلیک دهد و دکمه خارج نپرد.

- دست خویش را کنار بکشید و آن‌گاه چشم به راه گرم شدن و مهیا شدن نان آزمایش باشید.

- ( در‌حالتی که موردها فوق کارساز نبود، مورد ها دیگری را رد ارائه دهید.)

- بعد از کامل شدن روند برشته شدن نان آزمایش، آن را بردارید و برای مرحله ی بعدی از آن به کار گیری نمائید( به احتمال زیاد آن را بخورید!)

این راهبرد می توانست تمام این شیت ی اینترنت را در بر بگیرد. با این اکنون، فهرست در اختیار گرفتن قابلیت و امکان سعی معمولی و علم مایحتاج به دلیل اینکه چه چیزی چه هنگامی قرار میباشد طبق شیوه نامه صورت پذیرد را آماده می نماید."

11. دیو رید از Home Studio Today


فرقی ندارد که شما محاسبه لیست تان را مانند یک کتابچه راهنما تهیه میکنید و یا این که از روش تخلیه ی خیالی به نگارش آن می‌پردازید، غرض ما از گفتگو با دیو رید از Home Studio Today تعیین اوست، چون او به کار گیری از نرم افزار های بررسی لیست امروزی را به نحوه های دیگر ترجیح می‌دهد:"

• یک اپلیکیشن و نرم افزار خوب پیدا نمائید و ذیل و بم آن را خاطر بگیرید، بعد می‌توانید از آن بررسی لیست دیجیتال فایده های اکثری ببرید. اینجانب اکثر وقت ها عده ای را میبینم که در مسیر شغلیشان از سکویی به سکوی دیگر می‌پرند و کماکان کوشش دارا‌هستند تک تک یادداشت ها و پرونده هایشان را تروتمیز نگه دارا‌هستند و این فرمان بسیار سرسام آور میباشد! یک اپ مطلوب پیدا نمایید که بتوان در آن داده های متعدد را ذخیره کرده و آحاد نکات و یادداشت ها را یکجا محافظت کرد. هنگامی که تایم کمتری برای ارزیابی عمل بعدی خویش صرف میکنید، در واقعیت تایم بیشتری برای اعمال به عبارتی وظیفه و یا این که عمل خواهید داشت.

• لیست هایتان را با دقت به نوع وظیفه سازماندهی نمایید، آن گاه جزئیات را به به عبارتی اندازه ی که برای کامل شدن فعالیت مورد نیاز میباشد به لیست اضافه فرمایید. اپ های آنالیز لیست امروزی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که سندها و لینک های موردنیاز را در کنار کار مربوطه اش جایگذاری فرمایید، براین اساس نیازی وجود ندارد وقت خویش را برای جستجوی منابع و مراجع قبل تلف فرمایید.

• در بالا و انتهای روز یک‌سری دقیقه وقت خالی کنار بگذارید، بنابراین میتوانید فهرست های در اختیار گرفتن تان را تروتمیز و مخلوط نمائید. در حالتی‌که تنها یک سری دقیقه از نقطه پایان روز کاری ام باقی‌مانده باشد، ممکن میباشد وقت کافی برای کامل شدن کاری را نداشته باشم، البته مسلماً حاذق خواهم بود خودم را برای فردای سهل و آسان تری فراهم کنم.

• بهتر میباشد هر نشست را با یک فهرست در اختیار گرفتن خالی استارت نمایید. ممکن میباشد در غایت نیازی به آن مدرک خالی نداشته باشید، البته قابلیت اینکه بخواهید یک گزینه و یادداشتی را تصویب فرمائید نیز وجود دارااست.

• وقتی که می‌خواهید فعالیت های و کار های تبارک را به فهرست در اختیار گرفتن اضافه نمائید، آن‌ها را به یکسری عمل کوچک خیس تقسیم نمایید. این دستور سبب گردد وظایف قابل در اختیار گرفتن بوده و دستیابی بهتری داشته باشند. حتی ابعاد میتوانید آن را تحت عنوان " طریق عملیاتی استاندارد " تصویب نمائید.

• اصلا فهرست های در اختیار گرفتن تان را حذف نکنید، مدام تلاش فرمایید آن‌ها‌را در آرشیو تان نگه دارید. شما نمی دانید چه وقتی ممکن میباشد ناچار به جاری ساختن یک کار شبیه گردید و به به عبارتی ترتیب از یک لیست دیرین یاری بگیرید."


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۱:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)