خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

قابلیت جدید اینستاگرام به نام استیکر خرید برای استوری ها

به لحاظ میرسد که اینستاگرام در اکنون آزمایش قابلیت و سئو در مشهد امکان جدیدی به اسم استیکر خرید (Order) میباشد که احتمالا به خیال این میباشد که این موسسه پیرو نحوه های تازه و نوینی برای کامل شدن مراحل خرید میباشد. (خوب میباشد بخوانید:

تبلیغات در اینستاگرام )
Matt Navarra (متخصص و مفسر مشهور شبکه های عمومی) اینگونه استیکری را در نرم افزار اینستاگرام خویش پیدا کرده و اسکرین شاتی از آن را در توئیتر به اشتراک گذاشت.

 

 

اما هنوز داده ها جامعی درباره ی شیوه تلاش و همگی امکان های استیکر خرید اینستاگرام در مشت وجود ندارد.

جدیدا اینستاگرام آغاز به تغییرات سریع و اصلی در امکان های خرید از روش نرم افزار خویش کرده، هر یکسری امکان خرید در استوری ها از سال پیش قابلیت و امکان پذیر بوده میباشد.

با این امکان، اینستاگرام به یوزرها خویش قابلیت و امکان توصیه چه مواقعی را از روش استوری ها می‌دهد؟

احتمال این میباشد که استیکر Order یا این که خرید برای فروش بلیط ایونت ها (Event) بسیار مطلوب باشد. از طرفی بخاطر اینکه استوری ها شبکه های بسیار نیکی به دلیل تبلیغ ایونت های آتی میباشند، پس بایستی برای یوزرها به مراد خرید بلیط ایونت ها بسیار مطلوب باشد. (سفارش می کنیم که نوشته ی علمی آپ دیت تازه اینستاگرام برای پیام دهی از دایرکت در ورژن دسکتاپ

را نیز بخوانید.)
با این حالا در مقایسه با فروش تولیدات به راه‌های قبل شاید اشتباهات شدید لجستیکی نیز تولید نماید.

در هر شکل می بایست به‌این نکته اشاره نمود که اینستاگرام هنوز رسما از استیکر خرید رونمایی نکرده میباشد و اطلاعاتی هم راجع‌به رونمایی از آن نیست که حتمی میباشد یا این که نه.

پس تاهنگامیکه اینستاگرام خبر قطعی و رونمایی از آن را قطعی نکرده نمی قدرت هیچ اطلاعاتی بالاتر از اسکرین شاتی که نماد دادیم را تأیید کنیم.

نمی دانیم تا چه حد این خبر اثرگذار بود.با این حالا تا به درحال حاضر هر قابلیت و امکان و خصوصیت که فیسبوک و اینستاگرام رونمایی کرده اند و یوزرها حال از آن به کار گیری می نمایند، مدام Matt Navarra اولی کسی بوده که پیش از نشر قانونی خبر آن را منتشر نموده است.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۱۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)