خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

قابلیت دیده شدن تبلیغ و تاثیر آن در سئو

به تازگی در کانادا تحقیقی به وسیله متخصصین دیجیتال سئو در مشهد مارکتینگ انجام شده‌میباشد با مقصود این‌که چه نوع تبلیغی بر یوزرها تاثیر خواهدگذاشت؟ و چه فاکتورهایی برای توفیق یک تبلیغ در وب دخیل می‌باشند؟ این تحقیق در 2 جهت آنالیز شده است: نصیب اولیه، نظرسنجی آنلاین از 1400 شرکتکننده برای داده‌های یه خرده و بخش دوم، مطالعه اخلاق و رفتار بصری مخاطبین اینترنتی.
داده‌های اندازه‌گیری گردیده در‌این تحقیق عبارت بودند از:
-مقطع مجال او‌لین بازدید استفاده کننده چه دوران هنگامی نیاز میباشد تا یوزرها اینترنتی متوجه یک تبلیغ شوند؟ یعنی بازه زمانی وقتی که مخاطب برای اولی توشه به تبلیغات نگاه می‌نماید و داده ها بصری اول را اخذ می‌نماید که در اصل در بین 100 تا 300 میلی ثانیه ارتفاع می کشد و در هر ثانیه، 3 تا 4 سکو به تبلیغ نگاه می‌اندازد.
- تک تک زمان فرصت بازدید: مخاطب چه بازه زمانی هنگامی مخاطب تماما تبلیغ را مشاهده و چک می‌نماید؟
- تعداد دفعات مشاهده گردیده تبلیغ: چنددفعه استفاده کننده برگشته و مجدد تبلیغ را می‌بیند و آنالیز می‌نماید؟
- درصد مشاهده: درصد کمپانی کنندگانی که به تبلیغ نگاه کرده‌اند.
- درصد کلیک: درصد کمپانی کنندگانی که بروی تبلیغ کلیک کرده‌اند.
"در فیض، یافته‌‌های این تحقیق به تولید برنامهتبلیغاتی قدرتمندی پیشنهاد کرده‌میباشد که در جایگاه اولیه امکان نفوذ بصری داشته‌باشد و در رتبه دوم همگی فاکتورهای موردنیاز (پباده سازی،تکرار، محل قرارگیری، دارای ربط بودن) در آن به تناسب رعایت گردد."

 

تبلیغ دارای ربط:
براساس تحقیق اعمال گرفته، ثابت شده است تبلیغات اینترنتی که دارای ربط به عمل فعلی یوزرها می‌باشند 80% بیشتر از تبلیغات بی ربط گزینه دقت قرار میگیرند. افزون بر آن، تبلیغات مربوط به جستجوی یوزرها در اینترنت‌وبسایت‌ها نیز 2/5 برابر بیشتر از روش موتورهای کاوش معرفی گردیده و واحد سنجش کلیک آنها نیز 5 برابر بیشتر از اطلاع رسانی‌های غیر دارای ارتباط میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۵۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)