خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

آیا با آمدن مرغ مگس خوار الگوریتم های دیگر گوگل مانند Page Rank دیگر ارزشی نخواهند داشت؟

نه، مرغ مگس خوار تنها یک الگوریتم تکمیلی میباشد و الگوریتم های سئو در مشهد گذشته در مکان خویش باقی خواهند مانند و فعالیت خواهند کرد. الگوریتم های ضد اسپم گوگل پاندا و پنگوئن نیز همچنین خواهند بود.
تفاوت الگوریتم - مرغ مگس خوار با الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن
الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خویش را بر روی طرز های شناسایی اسپم گذارده بودند، وظیفه گوگل پاندا شناسایی محتوای نامناسب و نسخه برداری گردیده از وبسایت های دیگر، طرز های متقلبانه در باطن تارنما مانند کلوکینگ و ... را به عهده داراست و گوگل پنگوئن شناسایی لینکهای اسپم و وب سایت های مبادرت به خریداری لینک و پیوند برای بهبود رنکینگ خویش می نمایند را عهده دار میباشد. هر دو الگوریتم فوق در اکنون نبرد با سئوی سیاه میباشند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی سیاه و سپید هستند. الگوریتم مرغ مگس خوار خلاف این دو الگوریتم یک پلاگین ضد اسپم وجود ندارد بلکه پلاگین ای برای تجزیه و بررسی عباراتی میباشد که مخاطب برای کاوش وارد کرده. گوگل با این عمل قادر است حاصل بهتری را به یوزرها اکران دهد و با به کار گیری از الگوریتم مرغ مگس خوار قادر است نتیجه ها خویش را بهبود بخشد. در واقع الگوریتم مرغ مگس خوار تاثیری در حاصل سکو بندی به صورت بی واسطه ندارد و فقط عباراتی را که استفاده کننده کاوش کرده آنالیز می نماید و مبتنی بر منظور های استفاده کننده عملکرد میکند شایسته ترین فیض را اکران دهد.

 



در رابطه مرغ مگس خوار
عامل اسم گذاری الگوریتم تازه گوگل به مرغ مگس خوار از طرف گوگل چنین اعلام شد‌ه‌است که‌این پرنده ظریف و سریع میباشد. توجه و سرعت دو عاملی میباشد که در سیستم های هوشمند همواره در تناقض با هم قراردارند و مدام در یک سیستم هوشمند می بایست یکی از را فدای دیگری کرد. مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده جهان میباشد. پر و بال های این پرنده در هر ثانیه 70 توشه به هم میخورند و در موقعیت معمولی هیچ وقت نمی اقتدار پر و بال زدن پرنده را روئت کرد، بالهای این پرنده در حین شیرجه زدن در هر ثانیه 200 توشه به هم میخورند.این پرنده قادر است با سرعت 30 مایل در ساعت پرواز نماید و این توانائی را دارااست که در طول پرواز در یک نقطه اثبات بماند و یا این که حتی به سمت عقب جنبش نماید. مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده دنیا میباشد. مغز این پرنده %۲/۴ وزن بدنش را تشکیل می‌دهد. این پرنده دارنده هوش سرشاری میباشد. شنوایی وی بسیار بهتر از آدم میباشد. این پرنده مسافت های به دور را بهتر از بشر می بیند. مرغ مگس خوار شم بویایی ندارد و از زبانش برای میل کردن شهد گل ها به کارگیری می نماید.قلبش بیشتراز ۱۲۶۰ توشه در دقیقه میزند و% ۵/۲ وزن بدنش را تشکیل میدهد.سوخت و ساز این حیوان ۱۰۰ برابر متابولیزم فیل میباشد.از آن جایی که پای اینپرنده بسیار ضعیف میباشد،ترجیح میدهد بیشتر پرواز نماید.ارتفاع این پرنده به صورت میانگین ۵/۸ سانتی متر و وزنش دربین ۲ و ۲۰ گرم میباشد.نوع مونث این پرنده بزرگتر از نوع مذکرش میباشد.جوجه های این مرغ تا مدتی کار کشته به پرواز نیستند.عمراین حیوان حدود ۵ سال میباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)