خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

چگونه یک متادیسکریپشن خوب و جذاب ایجاد کنیم؟

متادیسکریپشن یک متن به طور تقریب 155 واژه و سئو در مشهد کلمه ای میباشد که خلاصه محتوای یک ورقه را ذکر می‌نماید. موتورهای کاوش معمولا زمانی خلاصه ورقه را در نتیجه ها کاوش نشانه می‌دهند که عبارت کاوش گردیده در درون دیسکریپشن ( تعریف) وجود داشته باشد. براین اساس سئو متا دیسکریپشن برای بهینه سازی داخلی بسیار اصلی میباشد. درین پست قصد داریم خصوصیت‌های یک متادیسکریشن خوب را به اشتراک بگذاریم. همینطور، توضیح میدهیم که یوست بهینه سازی به چه شکل قادر است در این مورد به شما یاری دهد.


متادیسکریپشن چه می‌باشد؟
متادیسکریپشن یک تگHTML و مانند مثال پایین در کد HTML یک شیت میباشد:

 

غرض متادیسکریپشن معمولی میباشد: اشخاص تشویق شوند تا هنگام سرچ در گوگل روی لینک و پیوند شما کلیک نمایند. به عبارت دیگر، متادیسکریپشن برای ایجاد کلیک از موتورهای کاوش ساخت می‌گردد.

موتورهای کاوش می گویند هیچ مزیت سکو بندی بدون واسطه از متادیسکریپشن نیست. یعنی آنان از آن در الگوریتم سکو بندی خویش به کار گیری نمیکنند، البته یک مزیت غیر بدون واسطه وجود دارااست: گوگل از نرخ کلیک (CTR) برای نظارت اینکه آیا وبسایت شما فیض خیر و خوبی داراست به کارگیری می‌نماید. در‌حالتی که اشخاص بیشتری روی تارنما شما کلیک نمایند، گوگل آن را بر پایه ی شرایط شما فیض خیر و خوبی می داند و وب سایت شما‌را در سکو بندی فراتر میبرد. به همین عامل باصرفه‌سازی متادیسکریپشن مانند seo عنا وین شما بسیار اصلی میباشد.

خصوصیت های یک متادیسکریپشن خوب
استدلال‌ها نشانه می دهد که برای ساخت یک متادیسکریپشن خوب بایستی:

1. متادیسکریپشن را بیشتر از 155 کاراکتر ننوسید
ارتفاع مطلوب این تعریف به پیامی که می خواهید منتقل فرمائید بستگی دارااست. برای جابجایی پیام می بایست فضای کافی تخصیص دهید، ولی آن را کوتاه نگه دارید. در صورتی نتیجه ها کاوش را در گوگل محاسبه فرمایید، خواهید روءیت کرد که بیشتر مثال‌ها از 120 تا 156 کاراکتر میباشند. نمونه تحت یکی این مثال‌ها را علامت می‌دهد.

متادیسکریپشن را بیشتر از 155 کاراکتر ننوسید

متاسفانه، ما نمی‌توانیم آنچه را که گوگل در حاصل کاوش نشانه می دهد به طور کاملً در اختیار گرفتن کنیم. گوگل گهگاه تصمیم میگیرد متادیسکریپشن را نشانه دهد و برخی وقت‌ها بعضی از جمله‌ها آن را حذف می‌نماید. در هر شکل، شایسته ترین عمل کوتاه نگه داشتن آن میباشد. براین اساس، در حالتی که گوگل تصمیم بگیرد متا دیسکرپشن شمارا نماد دهد، آن تماما نماد خواهد اعطا کرد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۰۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)