خاص ترین تیم سئو در مشهد خاص ترین تیم سئو در مشهد .

خاص ترین تیم سئو در مشهد

چرا نباید بک لینک PBN بسازیم

در صورتی‌که چه که ممکن میباشد همگی سئو در مشهد عارضه ها ساخت‌و‌ساز بک پیوند PBN بسیار خوب به حیث رسد، ولی ما سفارش میکنیم که از این نوع بک لینک و پیوند به کار گیری نکنید. در واقع شما بایستی تا جایی که می توانید برای درجه بندی تارنما خویش از این تاتیک به دور گردید. بایستی بدانید بروزرسانی صورت گرفته در تارنما گوگل در دسامبر 2017 منجر گردیده که‌این وبسایت به صورت خاص علیه لینک و پیوند های غیر طبیعی مخصوصا بک پیوند PBN مبادرت بدون شوخی جاری ساختن دهد. به همین برهان این نوع بک لینک و پیوند قادر است منجر هلاکت وبسایت شما خواهد شد.
در‌صورتی‌که گوگل تشخیص دهد که شما بک پیوند PBN برای وبسایت خویش ساخت نموده اید، بدون چاره خواهید شد برای مدام با ترافیک ارگانیک خداحافظی فرمایید. گوگل مسلما وبسایت شما‌را جریمه خواهد کرد. و به احتمال بسیار زیاد اکران وبسایت شمارا در موتورهای کاوش ممنوع خواهد کرد. قابلیت تبلیغ زیاد برای وب سایت هایی که به جهت استعمال از بک پیوند های غیر طبیعی از روش گوگل جریمه میشوند، نیست.
هنگامی اشخاص برای یک وبسایت بی کیفیت از بک لینک و پیوند PBN به کارگیری نمایند، احتمال اینکه وب سایت گوگل تشخیص دهد که شما از تارنما های PBN استعمال نموده اید بسیار زیاد میباشد. به همین استدلال در اکثر وقت ها وبسایت های مبلغی به کار گیری از این نوع بک پیوند ها قادر است باعث هلاکت وبسایت شما خواهد شد. مقصود از به چنگ آوردن بک پیوند PBN، تحقق پتانسیل وبسایت برای تولید درآمد بیشتر میباشد. مدیران وبسایت های PBN می‌دانند که موتورهای کاوش به هر طریقی وبسایت آنها‌را جریمه خواهد کرد. پیش از اینکه گوگل بتواند آن ها را مجازات نمایند، آن‌ها رغبت دارا هستند که به حداکثر سوددهی متبوع دست پیدا نمایند. دقت داشته باشید که به کار گیری از PBN برای زمانبر بازه زمانی سود ای ندارد و به هیچ عنوان عملی وجود ندارد. چنانچه شما میخواهید به فایده دهی بلند برهه زمانی دست پیدا فرمایید بایستی به طبع از تاکتیک های کلاه سپید در قضیه seo به کارگیری فرمایید.


چه گونه بفهمیم که سایتمان از PBN استعمال میکند یا این که نه
در صورتیکه شما میخواهید بدانید که تا قبل از این در تارنما شما از بک پیوند PBN مصرف شده میباشد یا این که می‌خواهی تماما وبسایت خویش را از این نوع بک لینک و پیوند ها نگهداری نمایید، می‌توانید با استعمال از Monitor Backlinks پیوند های مو جود در وبسایت یا این که وب لاگ خویش که بخشی از PBN میباشند را به راحتی پیدا فرمایید. برای مشاهده کل بک پیوند های وبسایت خویش کفی که به نصیب لینک و پیوند های خویش بروید.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۲۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)